Polityka prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Redyk Ski&Relax (dalej: Serwis)
- Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest TATROPOL Tomasz Bobak, Ząb 34-521, Potoczki 20 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 7361532549 (dalej: ADO).
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych ADO działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
- ADO dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
- przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
- ADO realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach, w celu:
- udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- realizacji usług świadczonych przez ADO na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail ADO,
- realizacji uzasadnionego interesu ADO w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. windykacji,
- Przy pierwszej wizycie na stronie Hotel Redyk Ski&Relax użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.
- Zmiana ustawień cookies nastąpi po ponownym uruchomieniu lub odświeżeniu sesji na stronie ADO.
- Instalacja plików „cookies niezbędnych dla podstawowej funkcjonalności Serwisu” jest konieczna do prawidłowego działania j, w szczególności wymagane do autoryzacji.
- Ciasteczka niezbędne do działania witryny można zmienić zmieniając ustawienia przeglądarki, przy czym należy mieć na uwadze, że zmiana ustawień może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie witryny
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej użytkownika.
- Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą żeby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty na Serwisie.W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia, lub wylogowania się z Serwisu,
- stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika, bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.
- Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookies można je podzielić na:
- pliki analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają i konwertują na niej użytkownicy,
- pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam, właściwego kierowania i analizowania wydajności kanałów marketingowych i kanałów sprzedaży,
- pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności Serwisu.
- Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.
- Niektóre pliki cookies mogą być umieszczane przez dostawcę Systemu Rezerwacji Online jedynie w celu:
- doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji,
- analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy,
- dostawca Systemu Rezerwacji Online informuje o instalowanych plikach cookies w interfejsie użytkownika tego systemu
- ADO może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności), oraz dostosowania oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.
- Korzystamy z następujących narzędzi analitycznych:
Google - Korzystamy z następujących narzędzi marketingowych:
Facebook
Google - Do przetwarzanych przez ADO danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.
- W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z ADO korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres: ado@redyk.pl
- Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, poprzez bezpośredni kontakt z ADO lub w przypadku technologii zmieniając ustawienia cookies.
- Każdy użytkownik Serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
- ADO zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.
Regulamin pobytu
Dyrekcja Hotelu Redyk Ski&Relax będzie Państwu bardzo wdzięczna za przestrzeganie tego regulaminu.
§1
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 12:00 w dniu wyjazdu.
§2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, prosimy zgłosić w Recepcji najpóźniej do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3
- Podstawą do przyjęcia Gościa na pobyt jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby odwiedzające naszych Gości mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył Regulamin Pobytu wyrządzając szkodę w mieniu hotelu lub innych Gości albo szkodę Gościom, pracownikom lub innym osobom przebywającym w hotelu.
§4
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu na niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i dokonywanie napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie. Sprzątanie pokoi odbywa się każdego dnia w godz. od 10:00 do 16:00,
- warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu oraz zachowanie w tajemnicy informacji o Gościu,
- sprawność urządzeń technicznych,
- wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni na życzenie Gościa.
§5
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji zawiązanych z pobytem i połączeniach komunikacyjnych,
- budzenie o oznaczonej godzinie,
- przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w hotelu.
§6
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, albo artystyczną jest zgodna z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- Istnieje możliwość zdeponowania wartościowych przedmiotów w sejfie na Recepcji.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 lipca 1998 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dz. U. z 1998 r. nr 117, poz. 758 z późniejszymi zmianami).
§7
- Parking na terenie hotelu jest monitorowany, niestrzeżony.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, bądź utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego pozostawionego na parkingu.
§8
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§9
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie okien i drzwi i pozostawić klucz (kartę) w Recepcji. Za zgubienie klucza obowiązuje opłata w wysokości 50 zł.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy, lub odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących własności hotelu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- W przypadku zauważenia pożaru należy o tym fakcie powiadomić bezzwłocznie recepcjonistę lub innego pracownika hotelu, a następnie ewakuować się zgodnie z oznaczeniami ewakuacyjnymi wskazującymi kierunki dojść i wyjść ewakuacyjnych.
- W całym hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych wyrobów tytoniowych. Naruszenie tego zakazu skutkować będzie naliczeniem opłaty w wysokości 500 zł. Palenie jest dozwolone na zewnątrz budynku lub na balkonie.
- Działając w imieniu SNFP – Stowarzyszenie Niezależna Fonografia Polska – hotel nieodpłatnie udostępnia, a Gość wypożycza odbiornik TV i radio do własnego, osobistego użytku, na okres pobytu.
- Hotel nie przyjmuje zwierząt.
§10
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
§11
Dane osobowe
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest Stanisław Bobak działający pod firmą TATROPOL Tomasz Bobak z siedzibą w Zębie, ul. Potoczki 20, 34-521 Ząb.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
- W hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości. Dane z monitoringu są przechowywane przez 7 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
- Każdy Gość ma prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych dodatkowo przysługuje prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
- Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
- firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskie,
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla hotelu,
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej,
- firmom świadczącym obsługę prawną,
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu.
- W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie firmy lub za pomocą skrzynki mailowej ado@redyk.pl.
Standardy Ochrony Małoletnich
Zapoznaj się z naszymi Standardami Ochrony Małoletnich.